ايجاد رشته علوم انساني در مدارس تيزهوشان ،سال 90
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
رئيس سازمان ملي استعدادهاي درخشان از داير شدن رشته علوم انساني در تمام دبيرستان هاي تيزهوشان از سال تحصيلي آينده بعد از گذشت بيش از 23 سال از فعاليت اين مدارس در دو رشته علوم رياضي و تجربي خبر داد.

محمد علي غفاري در گفت و گو با مهر با اعلام اين خبر افزود: يکي از دغدغه هاي مقام معظم رهبري گسترش رشته علوم انساني در بين نخبگان کشور است که در همين راستا به دنبال اين هستيم که رشته هاي علوم انساني را در بين دانش آموزان نخبه و تيزهوش گسترش دهيم.

رئيس سازمان ملي استعدادهاي درخشان اضافه كرد: از سال تحصيلي آينده در تمام دبيرستان هاي استعدادهاي درخشان «سمپاد» رشته علوم انساني تدريس مي شود و دانش آموزان علاقمند و با استعداد مي توانند در اين رشته ادامه تحصيل دهند.

غفاري با بيان اينکه دستورالعمل داير شدن رشته علوم انساني تا پايان سال 1389 با هماهنگي معاونتهاي زير ربط آموزش و پرورش به همه مراکزسمپاد ابلاغ مي شود ، گفت: البته در اين زمينه با مديران مراکز به صورت شفاهي صحبت شده و زمينه هاي لازم را فراهم آورده ايم.

رئيس سازمان ملي استعدادهاي درخشان با اشاره به تغيير آزمون هاي مدارس سمپاد براي اولين بار در سال جاري افزود: در سال هاي گذشته در آزمونهاي اين مدارس تنها به علوم پايه توجه مي شد اما امسال براي بهبود وضعيت فرهنگي دروس معارف اسلامي و ادبيات فارسي نيز اضافه  شده است.

غفاري با بيان اينکه مواد مربوط به علوم انساني در آزمون هاي سال آينده بيشتر مي شود، گفت: قطعا با اين رويکرد مدارس سمپاد ورودي هاي قوي تري در اين رشته خواهند داشت.

رئيس سازمان ملي استعدادهاي درخشان افزود: افزودن مواد علوم انساني به آزمون هاي سمپاد طي سالهاي آينده ادامه پيدا مي کند و ابعاد جديدتري را به آن اضافه مي کنيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: